krya på din syster ♥

haaallojj :)
sorry att vi inte har bloggat på länge , hände rätt så mycket igår tyvärr :/
ta fredagen först :
skolan va rätt okej som vanligt, efter skolan kom hem åt lite och kollade på tv, kl 7 var det samling med fotbollen på sannars vi skulle spela träningsmatch mot 95:or ( snörstorp) första halv leken var det jätte bra spel och dom gjorde två mål :/
när det va andra halvleken så bytte vi målvakt, kommer inte ihåg var det blev.
men när vi hade spelat klart så mådde inte min syster sara så bra, hon såg inte klara färger och helt suddigt, hon va svimfärdig hon mådde också illa, så vi ringde ambulansen :/ när den kom så hämtade den sara och jag åkte med i ambulansen..
när vi komm till sjukhuset så  tog dom massa prover, min mamma, låssas pappa och carro kom lite senare..
efter en stund åkte jag , carro och micke ( min låssas pappa ) hem.
mamma och sara kom hem vid två på natten..
dom har ännu inte fått reda på vad det var för fel på henne, men doktorn skulle ringa idag...

nu är jag hos lola , innan så var vi i bowlinghallen och jag grattade min pappa för han fyllde år.. GRATTIS !
nu är vi hemma hon henne igen, ska ut lite senare elr något .
jag ska sova överhär och imon är det till att gå upp tidigt för jag har fotbollsträning kl 9 ..
kram♥

// micaela

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Tjing!

Har du några bra tips på vad man kan göra en tråkig dag? =)

Kram Savefors ♥ (http://Saavefors.blogg.se)

2010-03-20 @ 23:49:41
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0