shopping ♥

heeeeeej :)
nu har vi kommit hem, från stan och pappa :)
carro köpt ett jätte fint linne, och ett vanligt svart, och jag köpte en underdel till min bikini,
(bilder kommer snart)
när vi va klara i stan så skulle vi ju cykla hem men carro hade punka , det va någon som hade tagit sönder hennes däck med kniv så vi fick le enda vägen hem :/ dom hade ju förstås inte lämnat min cykel ifred heller, så dom tog sönder liten bit av min sandel :(
men när vi hade gått enda vägen hem så ringde pappa och frågade i fall vi skulle hitta på nåt, och vi sa ju såklart ja:)
när han hade kommit och hämtat oss så åkte vi til flyggstaden och köpte Wonderads ( bild kommer)
den gör så man blir smalare och tränar våra muskler :)
så vi kommer se fina ut till sommaren 2010 :) så se upp!!
haha ,
nu ska vi ta lite bilder så ni ska få se våra fynd :)
kram♥



(dom två första bilderna er sen min shoppingdag igår )


från ginatricot 50 kr på rean ( micans)

från gina tricot 50 kr på rean (micans)

linne från gina tricot för 129kr (carros)

underdel från lindex 129 kr. (micans)

linne från gina tricot 99 kr (carros)



Kommentarer
Postat av: Kitty Andersson

AAAAAAAAAAS FINA !

gillar de blommiga linnet som fan !

2010-03-18 @ 21:05:50
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 12:19:25
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0